De parkeerketen opnieuw inrichten maar op de oude manier blijven werken, is geen goed idee. Hierdoor mis je de efficiëntie slag. Aanpassing en stroomlijnen van de soms jarenoude werkprocessen is een essentieel onderdeel dat vaak vergeten wordt. Wij weten welke functies door de digitalisering veranderen, welke nieuwe rollen en taken erbij komen en mogelijk ook verdwijnen.
Betere dienstverlening aan de burger en efficiëntere interne bedrijfsvoering zijn redenen om de parkeerketen te digitaliseren. Het digitaliseren van de parkeerketen gaat vaak gepaard met veranderde en nieuwe werkprocessen. Wij begeleiden de gemeente in de transitie naar een digitale parkeerorganisatie. Van het opstellen van een advies hoe een gemeente slim haar werkprocessen kan aanpassen aan de nieuwe situatie, tot het doorvoeren van de veranderingen in de dagelijkse operatie. Dit alles met aandacht voor continuïteit en kwaliteit van de lopende dienstverlening.

De digitale parkeerketen werkt pas optimaal als ook de organisatie rondom de parkeerketen goed is ingericht. Door zowel de technische kant als de organisatorische kant aan te pakken, leveren we maximale meerwaarde in dienstverlening en efficiëntie.
De data die gegenereerd worden in de digitale parkeerketen bieden mogelijkheden om processen zeer efficiënt in te regelen en continu zicht te hebben op de werking van de keten. Onze adviseurs laten zien hoe informatiegestuurd gewerkt kan worden. Wij stellen KPI’s en rapportages voor die opdrachtgevers in staat stellen om efficiënt met de digitale parkeerketen te werken en waar nodig bij te sturen.
Wanneer de organisatie staat en de operatie draait moet deze ook in beweging blijven. Steeds vaker stuurt de ketenregisseur of mobiliteitsmanager de digitale parkeerketen op basis van dashboards aan. Op basis van de huidige prestaties kunnen nieuwe doelstellingen en ambities worden geformuleerd zodat de keten zich verder kan ontwikkelen. Empaction begeleidt organisaties met coaching van medewerkers en geeft invulling aan evaluatieprocessen om de volgende stap te kunnen zetten.
De digitale parkeerketen werkt pas optimaal als ook de organisatie rondom de parkeerketen goed is ingericht. Door zowel de technische kant als de organisatorische kant aan te pakken, leveren we maximale meerwaarde in dienstverlening en efficiëntie.
De data die gegenereerd worden in de digitale parkeerketen bieden mogelijkheden om processen zeer efficiënt in te regelen en continu zicht te hebben op de werking van de keten. Onze adviseurs laten zien hoe informatiegestuurd gewerkt kan worden. Wij stellen KPI’s en rapportages voor die opdrachtgevers in staat stellen om efficiënt met de digitale parkeerketen te werken en waar nodig bij te sturen.
Wanneer de organisatie staat en de operatie draait moet deze ook in beweging blijven. Steeds vaker stuurt de ketenregisseur of mobiliteitsmanager de digitale parkeerketen op basis van dashboards aan. Op basis van de huidige prestaties kunnen nieuwe doelstellingen en ambities worden geformuleerd zodat de keten zich verder kan ontwikkelen. Empaction begeleidt organisaties met coaching van medewerkers en geeft invulling aan evaluatieprocessen om de volgende stap te kunnen zetten.